Helomvändning

Efter de vilda protesterna mot att gå till dagis som Oscar hade innan jul så är det underbart att det nu verkar funka hur bra som helst igen! Imorse hade han nästan inte tid att äta upp frukosten för att han hade så bråttom iväg... "Skynda, skynda dig mamma vi ska lägga golvpussel på dagis idag. Vi måste åka NU!!!" Haha, alla har vi våra laster här i livet och Oscars last är P U S S E L i alla former! Och det är kul att han tycker det är kul för det är en bra aktivitet på många sätt!

Imorse var vi ute i lite bättre tid så jag hann ta några bilder på pyjamaskillarna...



Världens goaste små trollungar. Långhåriga och rufsiga och såååå fulla i bus! Men allvarligt talat borde båda två få en date med saxen snart...

Jag i ett nötskal är ju just att hitta på nya saker att göra när jag för en gång skull har god tid på mig.... Slutresultatet blir således att tiden plötsligt blir knapp, så ju mindre tid jag har på mig från början desto mer hinner jag på nåt konstigt sätt. Tidsoptimist javisst, men jobbar ändå bäst under press! Vad jag vill ha sagt med detta är att vi kom till dagis idag vid samma tid som igår även fast tidsbudgeten var generösare idag... Haha, tror jag lägger ner detta nu, innan det blir ännu virrigare!

Fick förresten ett samtal från skolan i förmiddags så när jag hämtat Oscisen så bär det av in till Årjäng för att hämta upp lite studiemateriel på skolan, lämna/låna böcker på biblioteket samt att tadaaaaa! äntligen hämta ut Patriks födelsedagspresent som jag nyss fick ett SMS om...

Hur som helst blir det nog kväll ikväll också och troligtvis snabbare än vad man tror - det brukar vara så!

Go' middag!

Kommentarer
Postat av: Göbben

så de fanns en present till :) tadadada

Spännande

2011-01-13 @ 14:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0