Andersson's ser RÖTT!!!!


 
Minst sagt rött både högt och lågt idag men nu är det iallafall färdigsprutat i granngår'n, imorgon fortsätter istället rödfärgningsprojeketet här hemma!


Framåt kvällen övergav Oscar målandet och anmälde sig istället till kökstjänst. Svärmor skrapar potatisen ute för att kunna njuta av solen samtidigt, medan jag gömmer mig i skuggan så fort jag får chansen... Förresten, tack för maten svärmor! ♥


Världens finaste barn ♥ ! Hehe och nej, Oscar har inte fått fräknar, det är rödfärg....


Ingen kan sura som Oscar kan! Ville INTE följa med mig och Rasmus hem efter kvällsmaten och om Oscar inte vill kan han verkligen sätta sig på tvären.... Han grinade och skrek hela vägen hem och hela tiden jag duschade honom. Sen lugnade han ner sig och sa faktiskt t.o.m förlåt... ♥

Och vi avslutade faktiskt kvällen som vänner...

Lite salta pinnar framför TV:n när lillebror somnat verkade tydligen väldigt lugnande. Min lille goa men humörstarka Oscar!


Man ska inte klaga nu när sommarvärmen behagade komma tillbaka men hoppas ändå i smyg att det åtminstone blir liiiite svalare imorgon. Inte så mycket för min egen skull, jag gillar värmen så länge det går att uppsöka skugga men dels för Patrik och svärfar som ska fortsätta måla men kanske mest för vår lilla minsting för han lider verkligen när det är så här varmt. Oscar däremot, han kunde inte vara mer obrydd!Alla väder är oscarväder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0