Full dag!

Idag har jag verkligen varit flitig som ett bi... ...och det känns i kroppen kan jag säga!

Det jag koncentrerat mig på är att förflytta och samtidigt sortera och rensa bland sakerna som varit i klädkammaren (där det framöver ska bli sovalkov för att göra barnens sovrum större) till vindsgarderoben (eller ska man kalla det förråd kanske?!) på balkongen. Inte bara bara det, för vi har hunnit spara på oss en del grejjer sedan vi flyttade in. Eller ja, vi hade väl en del innan också men det har ju inte direkt blivit mindre om man säger så....

Så här såg det ut i söndags innan jag påbörjade mitt projekt...

...och efter ett par dagars (inkl. idag!) arbete ser det nu ut så här.

Uppstädat och organiserat. Det ska upp nån hylla och en klädstång så än är det inte riktigt klart men en god bit på väg iallafall. Skönt, för detta projekt har jag verkligen bävat för!

Dessutom har jag städat övervåningen efter konstens alla regler (har ju skräpat ner en del när jag hållt på) och tagit tag i det gigantiska strykberget men nu är jag trött och förkylningen känns knappast bättre efter idag :-( ... Hmm, frågan är om jag ens tar mig ur sängen imorgon...?!

En skjorta kvar att stryka sen blir det nog sängen...


Tusen tack snälla svärmor och svärfar för att ni haft hand om barnen större delen av dagen, det går som lite smidigare när man får jobba utan "hjälpredor"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0