Jag ska måla hela världen lilla mamma...

Japp, det är precis det min make och svärfar roar sig med idag i H E T T A N... Sprutmålar svärföräldrarnas lagård och imorgon är det våran lagård som står på tur...



Klockan 6 imorse satte de igång för att hinna undan en del innan värmen. Just nu ångrar de nog dock att de inte började ännu tidigare med tanke på att de inte alls hunnit särskilt långt, solen steker och termometern visar på ca 27(!) grader...

 
Efter frukost gick jag och barnen bort för att inspektera fika lite och Oscar fick äntligen titta på skyliften som han tjatat om sedan han vaknade imorse. S P Ä N N A N D E !!!


Förmiddagsfika eller kanske snarare lunch för de som började dagen innan tuppen...

 

Zingo fann sig tillrätta i skuggan. Zingo som jag förövrigt plockade 8 äckliga fästingar på imorse.... Blääää!


Mera färg!!! Tur att Oscar kom och hjälpte till...


Någon som är förvånad över att jag INTE lyckades få med mig Oscar hem igen....?! Han är sitt esse när det är såna här projekt på gång...





Kommentarer
Postat av: Jossan

Men alltså.. har ni en EGEN ladugård? Jag MÅSTE fan komma och hälsa på!

2011-07-30 @ 20:31:21
URL: http://josefinesandblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0