Nog bjöd Karlstad på SOL...

...både ute och i sinne :-) !

Hemma efter en lång, men bra dag i sta'n. Men nu är jag trött, trött, TRÖTT! Svärmor var snäll och bjöd oss på mat när vi kom hem så efter det var det bara hem och lägga barnen. Jag hade tanken att jag skulle ut och gå sedan, men nej jag har nog faktiskt gått tillräckligt idag ändå. Soffhäng fick det bli!

Fått massor bra saker uträttat iallafall och numera finns Rasmus dokumenterad i "rullarna" hos polisen...

Söt som socker! Lite roligt att längden ska dokumenteras med tanke på att passet faktiskt gäller i 5 år, men dock behövde han inte underteckna... Haha, känns lite som att det är lite "same, same, but different" på nåt sätt för längdangivelsen kan ju nästan diffa från utresa till hemresa på de här små som ibland växer 5 cm över en natt - åtminstone känns det så!


Lunch på favostället...

Provtagningen gick som redan nämnt över förväntan. Personalen på lab i Karlstad är verkligen helt fantastiska och Oscar fick välja 2 "belöningssaker" samt ett plåster med bilar på. Efteråt käkade vi glass och var en sväng på Barnens Hus som utlovat.

 
Barnen testar de nya fordonen (Oscars ord!) en liten stund innan läggdags. Rasmus var mycket nöjd öer att han också fick en grävare. Oscar är så upptagen med grävningen att han inte ens hinner titta upp...

Det var det om detta. Strax dags att krypa till sängs nu för troligtvis har inte jag och barnen samma uppfattning om att det vore skönt att bara slappa imorgon...

Åter igen tack svärmor och svärfar för all hjälp idag! Först med Rasmus och dessutom för god kvällsmat!
Ni är guld värda!


(Och inte en droppe regn, istället verkar det som att sommaren är på väg tillbaka :-) ...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0