Snorungar är vi allihopa

Onsdag morgon och solen skiner åter igen från en klarblå himmel (till omväxling från regnåskovädret vi hade igår...). Mindre mysigt är att jag vaknat med ont i halsen, rinnande näsa och skallebank från hell. Usch, fy, blä! Barnen  har också varit snoriga hela veckan och hostar dessutom på nätterna men dock utan att vara särskilt allmänpåverkade på dagarna som tur är. Tråkigt är det hur som helst och hoppas det inte blir långvarigt för nån av oss!

Nu har vi iallafall fått i oss frukost (och K A F F E !!!), Patrik har åkt till jobbet och jag sitter och samlar kraft för att "göra dag" på barnen. Om nån timme kommer svärföräldrarna hit för att överta ansvaret för de små i några timmar. Oscar ska åka med farfar'n till tippen och Rasmus ska få njuta av lite egen "farmortid". Meningen är att jag under tiden ska försöka få lite mer ordning i mitt "röjarprojekt" på övervåningen. Men egentligen skulle jag bara vilja S O V A !!!!


Guldstund! När Rasmus sovit middag igår gick han in och satte sig och började grejja på egen hand där Oscar redan satt och där satt de sedan nöjda länge. Sånt gillas MYCKET, dock händer det tyvärr inte så ofta...

Nej, dags att sätta fart!

Attjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0