Den lilla egoisten...

...det är Oscar det, iallafall när det kommer till godsaker! Hmm, kanske har han det efter sin mor...?!

Igårkväll skulle Oscar och jag fredagsmysa i soffan med lite salta pinnar medan Patrik nattade Rasmus och jag hällde upp salta pinnar i varsin mugg.


Vi hann inte mer än att sätta oss med våra muggar i soffan förrän Oscar sneglar skeptiskt mellan muggarna och säger med ganska sur ton,

"Du har MER i din skål mamma!"

Vilket jag faktiskt INTE hade men jag tog ändå ett gäng av mina pinnar och langade över till Oscar. Varpå Oscar skiner upp som en sol, skrattar och säger,

"Haha, nu lura jag dig allt!"

 
I krig, kärlek och FREDAGSMYS är alla knep tillåtna ;-)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0