En dag kvar...

...sen är det helg igen! Även om denna vecka egentligen varit ovanligt kort så har den kännts väldigt lång.

Kanske för att jag gjort misstaget att fokusera mer på att längta till helgen än att leva i nuet eller också sitter det i att jag är trött och har ont i både fötter och handled. Hmm, man skulle kunna tro att jag är minst dubbelt så gammal som jag är...! Två riktiga skitnätter i rad gör ju sitt till också. Natten till igår var det Oscisen som drömde mardrömmar och inatt vaknade Rasmus vid 3-tiden och var PLING klarvaken! Patrik var underbar och gick in till barnen båda gångerna men jag var ju ändå vaken och djupsömmnen blev störd hur som helst. Men, men nu är det morgon och jag har fått i mig dagens första balja kaffe och trots allt så är det ju fredag trots att det är torsdag så det blir nog bra...




Även fast vi är bortbjudna imorgon så har jag en hel del att styra och fixa med idag så det kanske är bäst att sätta fart?! Och positivt är att yr.no har ändrat sig från 6 mm nederbörd och enbart mörka moln imorgon till 4,4 mm och soligt mer eller mindre hela dagen - alltid något ;-) ... Men å andra sidan, senaste veckan har de nog mest gissat fritt för det har inte stämt ett dugg och inget kan vi göra för att påverka det heller....

Trevligt sällskap kommer vi få iallafall och det är viktigare än vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0