Kuckeliku, klockan är 4!

Uuuuhhggg! Klockan är inte ens 6 och jag har redan varit vaken i snart 2(!) timmar. Oscar bestämde sig för att väcka tuppen och totalvägrade somna om. Och för att inte störa Rasmus för mycket och försöka ge Patrik en liten chans att somna om ett par timmar innan jobbet så har vi den senaste timmen suttit framför TV:n och gäspat. Det kommer bli en lång dag idag!


Troligtvis beror sömnproblemet på alla kliande bett stackar'n har över hela kroppen. Olyckligt nog verkar han ha ärvt min överkänslighet mot just insektsbett. Jag lider med honom!!!


Go'morron! Eller ja, morgon iallafall....


Kommentarer
Postat av: Göbben

Tack min kära !

2011-06-29 @ 09:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0