När man väntar sig det värsta...

...blir det sällan så illa!

Med tanke på hur den här da'n började så hade jag knappast några höga förväntningar på hur den skulle fortsätta men faktiskt så har jag och barnen haft en jättebra (om än V A R M!!!!!) dag. Oscar har varit på toppenhumör och även om jag har varit skittrött (snart varit vaken i 18 timmar nu...) så har dagen flutit på.

Var inne i Årjäng och handlade en sväng i förmiddags innan den riktiga hettan kom och resten dagen har vi mest tillbringat under markisen på altan... Barnen har badat och härjat kring och jag har mest slappat - välbehövligt!


Oscar håller Texas sällskap i marknivå där han enligt Oscar värmde sig under grillen... Själv tror jag nog mer på motsatsen, att han sökte skydd mot solen men det är inte alltid Oscisen får till ;-) ...


Oscar har smaskat vattenmelon för glatta livet. Gott! Och himla bra när man kan sitta ute och kladda med det...


Rasmus däremot vägrade att ens smaka, han gillar verkligen inte frukt! Utan roade sig istället med att bada snuttisen. Ganska lycklig över att få ha vattnet för sig själv också...


Äsch, nu funkar det inte att ladda upp bilder igen :-( ... Men vad gör jag vaken ändå förresten, S O V A !!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0