Snabblunch



Inget speciellt och knappast nåt nytt men ändå... Smaksatt creme fraiché, kassler i små tärningar och pasta, snacka om snabblunch!

Jag brukar passa på att "bunkra" lite när de har extrapris på kassler och skär ner en del av det i tärningar redan innan det hamnar i frysen. Tar lite tid då men oj va det sparar tid när man ska använda det. Kassler som är så använbart till både sallader, pajer och pastasåser...

 
Och så går det ju lite extra fort när man har så god hjälp av de små... ...eller kanske inte ;-) !

Hungrig!!!!

Gott blev det och barnen smaskade också i sig med god aptit. Ännu godare blir det ju förstås om man har i lite finhackad paprika också, men det är inte barnen så glada i så det hoppade jag över idag! Däremot majs, det uppskattas!


Kommentarer
Postat av: Eva

Rean finns även på nätet så det är bara att trycka hem sina favoriter. Iaf för er i Sverige som har webshop det har inte pop i norge ändå.



Smart att skära ner kasslern i småtärningar innan du fryser den, det skall jag ta till mig.

2011-06-17 @ 17:49:41
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0