Tur med vädret...

...kan man säga at vi hade igår och jag är glad att vi tillbringade hela gårdagen utomhus för idag lär vi nog bli inomhus till störst del! 11 grader varmt och spöregn är nämligen vad vädermakterna har att bjuda på idag och det ser inte ut som att det kommer klarna upp senare heller...



Läge att inviga nya regnstället kanske?!

Vi får se vad som händer under dagen. Skulle både behöva dammsuga och handla men för tillfället lever min handled sitt eget liv och jag har ont, ont, ont så kanske får jag nöja mig med att bara försöka klara av dagen hemma med allt vad det innebär. Men det är så frustrerande att vilja men inte kunna!!!!


Rasmus är ganska tydlig med att beskriva med kroppen vad han vill.... "Regnkläderna är ju på, jag vill UT!"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0