Min bror å jag



När vi var inne i Årjäng i eftermiddags tog Oscar verkligen storebrorsrollen på fullaste allvar. Dels var han väldigt noga med att Rasmus var tvungen att hålla honom i handen och innan vi gick in för att ta en fika hos Patrik pratade han riktigt strängt med honom;

"Rasmus, nu när vi kommer in på pappas kontor måste du lyssna på vad jag säger. Och håll mig i handen nu för det kommer mycket bilar här..."

Hahaha, vad ska man säga om det?! Ungefär som att höra sig själv. Men, men man får väl se det som att några av alla förmaningar man gett har gått in eftersom han nu försöker föra över dem på lillbrorsan.


En liten puss på kinden fick lillebror också ♥. Sedan vände sig Oscar om och fick syn på mig och då tog han bort armen...

 
Favoritplatsen... Hehe, kanske lite att likna med hur man "miljötränar" hundar. Bor man i skogen så ÄR det spännande med trafik, samtidigt tryggt med ett fönster mellan... Förövrigt kan jag säga att Rasmus mest använda ord just nu är "bil, bil, bil"!


Hjärtat svämmar verkligen över av kärlek när man tittar på dessa två små troll!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men GULLE! Bilden där Oscar håller om Rasmus är ju bara helt underbar!

2011-06-23 @ 14:16:45
URL: http://josefinesandblom.se
Postat av: Eva

Jag känner igen det där. Oskar har med börjat förmana Alma om vad man får och inte vilket är rätt gulligt.



Jätte gullig bild när Oskar håller om Rasmus =)

2011-06-23 @ 19:56:49
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0