Saft, saft, hallonsaft!



Häromdagen när jag skulle blanda saft till Oscars "playdate" upptäckte jag att mina tillbringare numera är spårlöst borta... Konstigt då jag vet att vi haft flera stycken, blandannat en i precis lagom storlek från Tupperware. Hmm, men men jag har mina misstankar om vart de kan ha vandrat iväg och eftersom att en ny tillbringare ändå inte är en särskilt stor investering (i detta fall 25 spänn på ICA) så slog jag till på denna idag!


Rosa! Matchar picknickfilten med jordgubbar på och picknickmuggarna fint :-)...

Rasmus var förstås tvungen att inspektera...

  
Sorry Rasmus (och Patrik!)! Denna är MIN (eller åtminstone tillhör köket) och faller inte in i kategorin leksakskökstillbehör eller mätaupphundmatskopa....

Dagens verkliga inköp var väl egentligen ett annat, men det visar jag bild på vid ett annat tillfälle - när det blivit just en sak och inte är ett plockepinn längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0