Bäst att sätta fart

Tidig morgon idag! Patrik åkte till Örebro på kurs över da'n i arla morgonstund så jag har varit vaken sen strax efter 5 (annars är jag ju bortskämd med att Patrik går ner med barnen så jag får ligga och dra mig till 7 åtminstone...)! Usch, det är tidigt men faktiskt så är jag ändå förvånansvärt pigg! Haha, kanske har en lång dusch och 3 koppar kaffe en bidragande orsak till det...

Nu har jag och barnen iallafall fått i oss frukost, Oscar tittar lite på morgontv och Rasmus har redan satt igång sitt dagsprojekt...


Ska man i vanlig ordning hinna vända upp och ner på huset innan da'n är slut är det  bäst att gå ut hårt redan på morgonen... ...och han är redan på god väg!

Slutslappat för en stund nu. Hänga tvätt, få på barnen lite kläder, borsta tänder och promenera mot dagis. Verkar blåsa ordentligt även idag men +4,5 grader och strålande sol från klarblå himmel gör att det känns ganska ok ändå!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken underbar bild på Rasmus! Det så det ska vara, en härlig oreda. Det skapar kreativitet. Ha en jättebra dag! Kramis

2011-03-24 @ 08:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0