Det segar sig fram...

Onsdag mitt i veckan - den här veckan känns seg som sirap...

Oscars förkylning är bättre men nu har Rasmus börjat snörvla istället :-(. Efter musikleken imorse var han riktigt hängig och gnällig men efter en 2(!) timmars lång middagslur efter lunch så vaknade han pigg och glad - som ny! Fortfarande snorig förstås men förhoppningsvis blir inte hans förkylning värre än en varianten Oscar haft... Så i eftermiddags tog vi oss ut i det fina vädret...


Än är brorsorna små nog att få plats i en vagn, åtminstone ner till brevlådan... Finns det hjärterum så...

 

Trots det riktiga kalla vädret inatt och imorse blev det riktigt skönt i eftermiddags. "Titta det är vår mamma!" tjatar Oscar om från morgon till kväll, vår för Oscar är när han får ta fram sin traktor...



Oscars nya jacka kom på posten idag! Den var ännu finare i verkligheten än på bild och både jag och Oscar är mycket nöjda! Storleken var bra och överdragsbyxorna kommer funka de också även fast de var en aning långa för man kunde spänna åt dem med kardborre i bensluten. Passade fint att det kom idag då jag konstaterade att överdragsbyxorna från i höstas plötsligt var både tighta och korta när jag tog fram dem... Mammas lilla kille växer och blir stor!

Även idag har barnen lekt tillsammans i princip utan konflikter och det gör dagarna så mycket lättare...

Men ändå, GE MIG HELG NU!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0