En väldigt vanlig onsdag

Har tappat lite av inspirationen för att blogga just nu känner jag. Antingen för att jag har en hel del annat att fixa med, kanske för att solen skiner och det lockar mer att vara utomhus men kanske mest för att varje dag just nu känns ganska lika varandra och hur intressant är det egentligen att läsa om det...?!

Jaja, vi får väl se om vardagen börjar kännas lite mer spännande snart igen och lämnar inspirationen åter...

Tog mig iallafall ut på en promenad i eftermiddags. Blev inte mer än drygt 4 km men iallafall bättre än inget och mer än vad jag vågat gått på länge med tanke på min seninflammation i foten...


Så här överlycklig, inte!, såg Rasmus ut under större delen av promenaden...

Hade de nya skorna på mig och de kändes väldigt sköna, däremot är jag lite förvånad (besviken?) över att det inte kändes något utöver det vanliga att gå i dem... Nu återstår bara att se hur min onda fot känns imorgon...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0