Från en vilande kategori

"Dagens" idag får komma från en tämligen inaktiv kategori här på bloggen, nämligen "Volangjakten"...




Även om det går seeeegt att få bort gravidkilona efter Rasmus så går det iallafall åt rätt håll! Efter en mindre garderobsgenomgång idag hittade jag inte mindre än 3 par "nygamla" byxor som plötsligt passar igen!

Dessutom gjorde jag upptäckten när jag satt och bläddrade i min lilla "svarta bok" att jag faktiskt väger 10 kg m i n d r e nu än vad jag gjorde vid den här tiden förra året. Kan va bra att påminna sig om det när det känns som om det bara står still på den fronten...


Kommentarer
Postat av: Marianne

Duktigt gumman

2011-03-27 @ 21:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0