Här kommer Pippi Långstrump

Hmm, det var Patriks kommentar när jag kom ner i köket imorse... Är INTE riktigt säker på om jag ska ta det som en komplimang eller ej....


Haha, nog för att det är randigt men lite kul med nåt "annat" för en gång skull också...

Har som sagt varit full rulle hela dagen och det känns i kroppen nu kan man säga! Planen var att färdigställa det sista på köksgardinerna nu men nej, jag orkar inte! TV en stund nu och sen får det banne mig bli tidigt i säng.

Malin och Elias var här och fikade i eftermiddags. Det blir alldeles för sällan så det var jättetrevligt! Oscar tyckte också det var kul, sen om det berodde på att det serverades sockerkaka eller på sällskapet det vet jag inte ;-) ... Rasmus och Elias som är så gott som jämngamla brydde sig väl inte så där jättemycket om varandra men Rasmus somnade gott efter att de åkt iallafall. Mycket intryck för honom med både musiklek i förmiddags (där han "härjade" runt ganska ordentligt!) och sedan besök hemma också. Men det är bra, han (eller ja båda barnen) gillar när det händer saker, sociala individer som de är!

Nej, nu ska jag kika vidare på Sveriges mästerkock på 4:an, kräver inte så mycket koncentration och är därför ganska lagom ikväll känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0