Snacka om kontraster...

Just hemkommen efter en "kommuntur" med Rasmus. Först Årjäng och sedan Töcksfors. Och varje gång jag kommer till Töcksfors slås jag av den otroliga kontrasten...


På ena sidan E18... Vänder man däremot blicken och tittar rakt över vägen ser man detta...


Snacka om att det känns malplacerat och liksom utkastat i "ingenstans"...

Hur som helst fick jag en del uträttat, jackproblemet till Oscar kvarstår dock då jag nu lämnat tillbaka båda jackorna jag köpt och i Töcksfors hade de inte fått in några än... Men, men ett tag till funkar det ju med regnkläder då det ändå är så blött överallt.

Nu är det dags att knalla ner och hämta hem lillkillen från dagis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0