Söndagspyssel

Lite lagom sysselsättning nu i eftermiddags när snön yrde utanför fönstret...


Har äntligen "fyllt" den sista ramen på tavellisterna i vardagsrummet... (Det var svårt att få till en bild för det blänkte ur alla vinklar...)


En bild från vårt bröllop som jag "Photoshoppat" lite (eller nja, Picnicat får jag väl egentligen säga eftersom det är Picnic jag använder). Med textrader från Ted Gärdestad's För kärlekens skull...


Komplett! Jag gillar hur det gröna i den stora tavlan tas upp igen i den lilla...



Och nu är det snart mörkt så att vi kan tända alla värmeljus och söndagsmysa ner oss i soffan!


Kommentarer
Postat av: ♥ Jenny ♥

Va romantiskt <3<3 snyft

2011-03-28 @ 21:05:42
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0