Det var det

Så blev det kväll idag också...

I eftermiddag har jag och killarna varit inne i Årjäng och hälsat på en gammal (eller gammal och gammal, hon är yngre än mig ;-) ...) arbetskompis till mig. Hennes son är född på dagen 2 år efter Oscar och alltså mittemellan mina killar i ålder...


Så här såg det ut när vi hälsade på i början av september förra året.... Idag tänkte jag dumt nog inte på att ta fram kameran men jag kan lova att det gick ganska mycket vildare till idag. De sitter ju inte direkt still längre!

Vi hade som vanligt ett par jättetrevliga timmar och både Rasmus (som redan sover för natten) och Oscar var ganska trötta i bilen hem. Nu sitter jag och Oscar i soffan och tittar på "Stora maskiner" i väntan på att pappa P som jobbat sent ikväll ska komma hem. Oscar gäspar väldigt så kommer inte pappan inom den närmasta kvarten får det nog bli läggdags ändå....


Kanske vore en sådan utrustning något att köpa till Patrik i julklapp ;-) .... 

Jag blev också plötsligt jättetrött så det  jag tänkte fixa och dona med ikväll blir det nog inte så mycket med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0