Nu bliiiiiire fredagsmyyyyys!

Dagen kom och gick utan att göra något större väsen av sig, med andra ord en ganska lugn och behaglig dag... I eftermiddags åkte jag och småkillarna in till Årjäng. Kompletterade med lite grejjer jag missade handla i tisdags, lånade nya böcker på bibblan (igen! 2:a gången denna vecka!) och tog en fika inne hos Patrik. Sedan var det dags att åka hem!



Rasmus knoppade in redan vid kvart över 6 men Oscar har varit uppe och myst lite med oss tills nu. Käkat hamburgare (något av lillkillens favorit just nu...), jordgubbar (inte i kombination med burgaren dock!) och allmänt njutit av att få ha mammas och pappas uppmärksamhet bara för sig själv.

När Patrik kommer ner från nattningen ska vi fortsätta kvällen med kaffe, dooleys och en liten chokladbit :-) !


Nåt nytt jag "hittade" på Konsum idag. Lät det inte farligt gott?!


F R E D A G


Kommentarer
Postat av: Tessan

De där såg så farligt goda ut så jag nästan fick springa förbi hyllan de stod i häromdagen:))

2011-05-28 @ 00:43:08
URL: http://flowerroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0