Boholmen






Nog för att vi har diskmaskin, men det blir ändå alltid lite handdisk varje dag också. Om inte annat nappflaskor och stekpannor... Hur som helst köpte jag ett supersmart diskställ när jag var på IKEA i början på veckan. Det är egentligen måttanpassat för en av IKEA:s hoar men det passade hyfsat även hos oss.

Det smarta är att det är hål i botten så avrinningsvattnet rinner rakt igenom ner i avloppet. Diskbänken blir befriad från platsen disken tar samt att man slipper blöta diskunderlägg.... Liten och smidig att ställa undan när det inte behövs också!


Tummen upp för BOHOLMEN, 49 kr.


Kommentarer
Postat av: Eva

Smart diskställ ska nog titta på det nästa gång vi är på ikea.



Visst är det lite jobbigt att inte få längre svar än så men nu är det ju lite flytande men jag kan tänka mig att 1,5 år är ok. Så då kanske vi kan få ihop inkomst och lite sparat så vi kan köpa själva.

2011-05-26 @ 20:44:10
URL: http://taweret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0