Ändrade planer...

 
Felfri och på väg till dagis imorse.... I Oscars urväxta outfit som passade som handen i handsken på Rasmus nu. Fin blev han !

Here we go again... När jag hämtade Rasmus på dagis sa de att han inte velat ha nån lunch och sovit ganska länge. Jag tyckte han kändes lite varm så jag tempade honom när vi  kom hem och volia - 39,5 !

Håhåjaja, men man får vara glad för det lilla, vi har ju faktiskt varit friska flera dagar i rad nu (eller ja, förutom Patrik som fortfarande hostar som värsta sortens ånglok...).


Inte lika pigg längre...

Och jag som tänkt mig in till Årjäng i eftermiddag för att handla lite och hämta ut medicin till Oscar. Men det går inte nu, det fick bli soffläge framför barnprogrammen med min lilla kamin brevid mig...

Patrik, svärfar och Oscar snickrar på farstukvisten så jag får väl ta och handla sedan när de kommer in, alternativt leta runt i skåpen för att se om vi kan klara oss till imorgon. Har egentligen ingen större lust att spendera fredagskvällen inne i Årjäng.

  

Vi får väl se. Låt säga som så att jag har inte så mycket annat för mig än att jag hinner tänka efter... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0