Klassiska rutor

Sagt och gjort, igår kväll fick jag tummen ur och putsade fönster och bytte gardiner och fönsterlampor i köket...

FÖRE


EFTER


Jag gillar dessa! Och så känns det lite mer ombonat med längder istället för kappor nu när det är mörkare ute. De får ju dock inte hänga så länge med tanke på att det faktiskt är advent redan om bara 3½(!) vecka men nu är iallafall fönstrena putsade så då skippar jag nog det till advent... Eller ja, jag kommer säkert göra om det då också men kanske bara på insidan!

Vill ha ny taklampa också, är så LESS på den vi har. Men frågan är vad man ska ha istället...?! Tips mottages tacksamt :-) !

Nu ska vi göra oss redo för musiklek!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0