Lyckligt lottad!

Det är jag det :-) !

När jag kom hem igår eftermiddags möttes jag av detta på köksbordet...

En namnsdagblomma som t.o.m matchade gardinerna :-) ! Tusen tack för den! ♥

Dessutom ombesörjde svärföräldrarna dagishämtningen av båda barnen igår så de slapp gå en så lång dag som det annars hade blivit eftersom jag var i skolan och det värdefullaste av allt - de behöll dem sedan hos sig över natten tills idag!

Hur mycket vi än älskar våra små troll så är det verkligen så värdefullt att bara få vara Patrik och Bettan istället för mamma och pappa nån gång ibland. Så igår var det fredagsmys deluxe och imorse sovmorgon... Underbart!


När jag packade barnens övernattningsväska hittade jag en gammal pixibok från när jag var liten som jag vet att jag älskade. Tyckte den passade bra till "sovabortabok"...


Lite roligt är det att örngottet i Rasmus säng för stunden ser ut som ovan... (Även det från när jag var liten förstås.) Påslakanet som funnits till vet jag dock inte vart det finns. Kvar hemma hos mamma kanske...?!

Ska snart hämta hem mina små älsklingar nu så att svärmor hinner få nåt annat gjort för vad svärfar har för sig det vet jag med säkerhet ;-)...


...han lägger nämligen tak på vår blivande farstukvist!

Och inte att förglömma....


Av Patrik fick jag också lite extra uppskattning i förskott...

Världens bästa svärföräldrar och världens bästa man och barn! Vad mer kan man begära?!


Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken härlig överaskning och vad mysigt att få en fredag kväll bara ni två =) det är något som jag saknar väldigt mycket.

2011-11-19 @ 14:44:14
URL: http://taweret.blogg.se/
Postat av: Livet på Östan

Ett sådant örngott och påslakarn har min kära mor. Trodde faktiskt inte att det fanns ett till på marknaden ;-)

2011-11-20 @ 20:45:47
URL: http://jennyochmagnus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0