Svalare idag...

...både när det kommer till kroppstemp och utomhustemp!

Strax dags att sova men först en bild på de 3 bästa i världen ♥ !


Eftermiddagsmys....

Och mycket mys har det hunnits med idag, iallafall för Patrik och Oscar då Patrik varit hemma med sjuklingen idag då jag varit i skolan.

Oscar är mycket bättre idag och har inte haft någon mer feber *skönt* dock klagar han lite över ont i halsen nu istället. Vi får se hur han mår imorgon, vi är lediga i 2 dagar nu men är han pigg imorgon ska vi komma iväg på musiklek på morgonen iallafall!

Sedan ska jag försöka hinna få undan på lite av varje. Inte helt lätt med sällskap av mina små men jag hinner det jag hinner helt enkelt. Ikväll har jag pysslat med att få klart i sovrummet...


Vad dessa hör till ska jag visa imorgon....

Nu dags att krypa ner i nyrenbäddad säng *underbart*. Kändes som att det behövdes efter att haft sällskap av en liten febrig kille ett par nätter...

Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0