Hög tid att sova!



Ungefär så känner jag mig nu - TRÖTT och helt snurr i huve't av psykiska diagnoser.

Inte riktigt klar, men jag får ta en slutspurt imorgonkväll, deadline är inte förrän imorgon klockan 23!

Men, men bäst att försöka sova nu då jag har en lång dag framför mig imorgon. Hoppas, hoppas, hoppas bara att Oscar vaknar på rätt sida - då flyter morgondagens aktivitet så mycket bättre! (Eller morgondag och morgondag, Rasmus gör väl i vanlig ordning morgon sådär om 5 timmar....)


Lite besviken på mig själv att jag inte hann fixa klart barnens paketkalendrar ordentligt i tid men har iallafall preparerat de första 3 dagarna nu, resten får jag väl försöka hinna med i helgen!

Hmm, i ärlighetens namn kanske jag ska försöka sänka mina prestationskrav en aning och inse att dygnet bara har 24 timmar och veckan 7 dagar - skulle behöva minst det dubbla för att hinna med allt jag vill. Äsch!

Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0