Mitt i veckan, mitt på dagen

Började dagen med några timmars musiklek som nästan varje onsdag, trevligt när vi väl kom dit men det blev lite stressigt då vi gick dit idag då Patrik har min bil inkl. bilstolarna... Men, men vi hann i tid med lagom rosiga kinder, rufsigt hår och svettiga armhålor...


"Nopperklossarna" är kuliga. Och Noaksark båten, och tågbanan och bilarna... ...mycket kul finns att grejja med och helst på en gång! Hehe, själva musiksamlingen är dock Oscar ganska ointresserad av, dock verkar Rasmus uppskatta det - han gillar verkligen musik !



Suddig bild, tog den mest för att visa farmodern hur fina killarna blev i mössorna hon köpte åt dem häromda'n. Tunna men ändå varma, lagom varma *älska merinoull* ♥ !

Nästan hemma träffade vi grannfrun i huset nedanför vårat och pratade en stund. Hon sa att hon tyckte pojkarna börjat bli så lika varandra. Då vaknade Oscar till (som mest stått och surat över att vi stod stilla...)
och sa i ganska irriterad ton,

- Men jag har GRÖN mössa så att det syns att det är JAG!

Japp, precis så är det - grönt ÄR Oscar!

Käkat lunch, fått i mig lite kaffepåmaten, byggt med smålego med Oscar medan Rasmus sovit. Hmm, dags att sätta fart med lite hushållsbetyr nu kanske för om någon timme kommer en gammal (eller gammal och gammal, hon är yngre än mig...) och hennes lilla kille hit på eftermiddagskaffe! Mys!

See U later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0