Skynda, fynda!

T R Ö T T  - på gränsen till medvetslös faktiskt...

Veckan hittills har varit ganska intensiv och nu är krafterna slut. Hur som helst har jag haft en bra dag tillsammans med svärmor när vi gjorde premiär i "loppisbranschen"...

Kundtillströmningen kunde kanske varit bättre och jag hade en hel del grejjer tillbaka med hem igen men jag är ändå nöjd. Fick sålt de "tunga posterna" och vindsgarderoben fick lätta åtminstone några kilo... Inte bara efter idag då utan under hela den gångna veckan då jag dessutom fått iväg lite grejjer via "Till salu sidan 0573-" på Facebook.


Hihi, alltså vagnen på sista bilden - inte Oscar honom behöll jag ;-) ...

Riktigt trevligt, något som vi absolut ska göra igen! Och att svärmor dessutom fixat äggmackor, bullar och kaffe gjorde ju inte saken sämre - Bettan löööövs picnic ! Tack för sällskapet Alice!

Något litet fick visst följa med hem också...


En spännande ljusboll som skiftar färg och lysintervall när man trycker på en knapp. Jag tänkte den som juldekoration men vi får väl se om Oscar låter mig städa bort den efter jul....


Alltid "storebrorgreppet" runt armen på Rasmus när det är hans tur. Inte hårt utan bara för att markera vem det är som bestämmer liksom...

Har bara legat och drällt i soffan sen jag kom hem i princip och nu är det HÖG tid att lägga sig och drälla i sängen istället... ...om jag nu orkar mig upp för trappen vill säga!

Go'natt!


Kommentarer
Postat av: Malo

Härligt att bli av med lite grejer!

2011-11-28 @ 23:11:10
URL: http://www.famkilander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0