Nyklippt!

Inte jag då (tyvärr!) men Oscisen!


Dock inte helt samarbetsvillig när det kom till att fota resultatet ;-) ....


Kort är det igen nu iallafall! Skönt, dels för att han slipper svettas så mycket under mössan (vårat lilla varmblod) men inte minst för att det blir så mycket lättare att skölja bort allt schampo...

Verkligen söndag hela dagen idag... En ganska tråkig sådan om jag ska vara ärlig som mest innehållit, plugg (som alltid på helgerna), tvätt och städ. Har knappt haft en lugn stund idag och ändå känns det som att jag inte fått nåt gjort, trots den extra timmen dygnet bjudit på idag...

Rasmus har börjat snora ganska ordentligt också så vi får väl se om det blir dagis för honom imorgon eller ej. Jag har inte så värst mycket kvar på studieenheten som ska lämnas in imorgon så det borde jag hinna även om jag har honom hemma. Eller ja, det får jag ju helt enkelt se till att hinna för jag skickar självklart inte iväg honom till dagis om han är dålig!

Men, men det kanske inte blir värre heller - vi får se, ingen idé att ta ut några sorger i förskott!

Nä, har visst inget vettigt att skriva heller så lika bra att sätta punkt!


Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0