Banangodis!

Idag har de tagit kort på Blomman och imorse var Oscar och jag inte riktigt, läs inte alls överens om klädvalet..

 
Och ja, det är väl kanske inte så svårt att gissa hur han till slut blev klädd?! Bestämd kille, även när det kommer till kläderna han ska eller INTE ha! på sig. Och egentligen, det är ju ett dagiskort och traktortröjan ÄR JU OSCAR så varför inte...

Förra året fick jag i efterhand en väldigt bra beskrivning av Oscar själv på hur han sett ut vid själva fotograferingstillfället men i dag är den enda information jag fått att fotografen bett barnen säga BANANGODIS!.

Detta tyckte Oscar var väldigt konstigt. "Varför sa han så mamma?!


Hur som helst är jag fullt övertygad om att Oscar blev precis lika söt som alltid på sina bilder....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0