Teddybjörnen Valfridsson


Precis som i den välkända barnvisan med Lasse Berghagen (även om just den björnen hette Fredriksson) så har jag också en nalle som mitt hjärta klappar lite extra för... Även om jag inte var 4 när jag fick den (snarare 22 eller 23) och jag fick den inte av min far men däremot av min allra bästa vän som hade hängt den på mitt dörrhandtag en dag när jag som mest behövde det ♥...

Hmm, vid närmare eftertanke kanske likheterna med visan inte var så stora ändå men... Äh, ni fattar!


Hur som helst symboliserar den iallafall mycket för mig även om den nu delar rum med Oscar och Rasmus. Men bara så länge de är snälla mot honom, annars tar jag tillbaka honom ;-) !





Saknar Dig!

Tack för att du alltid finns där....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0