Veckofinal!

Fredagkväll på berget...


Pappan nattar barnen och mamman smuttar på ett glas vitt, lyssnar på Lugna Favoriter på webradion och snickrar ihop en paj! Multitasking på hög nivå ;-) ...

Helgen ligger FRAMFÖR oss och det är såååå skönt för även om jag vet att den kommer innebära mycket plugg för min del så är hela familjen hemma och det är så skönt!

Receptet på pajen hittar ni här! Idag fyller jag den med ost (mycket ost!), kasslertärningar, lök, vitlök, majs och tomater... ...och nej, jag har inte ett dugg dåligt samvete över att vi väljer att äta middag i lugn och ro (efter att John Blund hämtat barnen) en gång i veckan. Och för de som eventuellt undrar har barnen har hunnit få sin beskärda del av fredagsmys ändå.

♥ F R E D A G K V Ä L L ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0