Mmmm Marabou...

Slutkörd är bara förnamnet! Mååånga nätter med bristfällig sömn och sedan en hel natt på akuten natten till idag (berättar mer om det imorgon...) börjar sätta sina spår. T R Ö T T ! Och det är konstigt det där hur trötthet och sötsug tycks gå hand i hand. Ingen ordning alls på "matbiten" sedan i torsdags...

Men, men träningsbrallorna sitter inte åt lika mycket runt benen längre och jag känner att promenerandet gör mig stor nytta så helt kört är det ju inte!

Veckan hittills....









Drygt 6 km kvar då, överkomligt!

Nu, åter till chokladen ;-) ...


Kommentarer
Postat av: Jenny

svar: nej jag vet faktiskt inte... jag bara borstade dom lite men jag slarvade en del men dom tog emot dom ändå :)

Vid Bison, varje dag mellan 18-20!

2011-09-03 @ 22:22:37
URL: http://caspadia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0