Steg för steg!


Under dagarna jag varit hemifrån har Patrik ägnat sig åt att retas med mig på "Fejjan" om vad han hittar på här hemma. Hmm, i själva verket har han inte haft någon tid alls för att hitta på hyss då han (med god hjälp av svärfar!) haft fullt upp med att FIXA TRAPPEN!



Detta överraskade han mig alltså med när jag kom hem igår! Underbart ♥!




 
Det som är kvar nu är att färdigmåla räcke och sätta dit sättstegen (som också blir vita) och bestämma vad vi ska ha på golvet i hallen på ovanvåningen. Valet står mellan en ljus plastmatta eller fortsätta med samma valnöt som trappen är i. Hur som helst ska den röda mattan bort!

Hur hallen sakta men säkert har framskridit kan ni kan ni läsa om här!. Och materialet till trappen har ju faktiskt funnits hemma redo att "anfallas" sedan lite mer än 1 år vilket ni kan läsa om här men tid, ork och möjlighet har inte infunnit sig samtidigt.

 
Sakta men säkert... Inte mycket som är sig likt av huset efter att vi fixat, grejjat och gjort om sedan maj-06.

Dessutom hade han oljat köksbordet och mina rosor var fortfarande vid liv!
 
Hehe, kanske ska jag plocka bort påskpyntet idag....?!

Behöver jag förtydliga att jag är lite extra nöjd med min make just nu ;-) ...?!


Kommentarer
Postat av: Livet på Östan

Himla tjusig trapp, hälsa guuben det ;-)

2012-04-17 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0