Legokungen

Det måste vara Oscar det!


Gjorde ett riktigt klipp när vi var i Linköping och fyllde på legolådan lite...

Otroligt billiga 75 spänn på Netto kostade denna låda. När jag priskollade på nätet kostade den det dubbla (+frakt!) på det billigaste stället. En brandbil från "Cars 2" köpte vi också, hundringen billigare än på Toys'r'us, ibland ska man ha tur!

Som tur väl är har inga mer "legoincidenter" inträffat, dock blev jag ändå lite bekymrad när Oscar i förmiddags ropade på mig inifrån lekrummet;


"-Mamma! Det finns svarta såna som passar i näsan också!"

Som passar.... Jo jag tackar jag!

Överlag tyckte nog inte Oscar att detta med legobiten var så värst allvarligt för redan på väg till sjukhuset i lördagskväll berättade han för mig att Emil minsann stoppade huve't i soppskålen så att den gick sönder - det var ju värre!

Dessutom kom den ju faktiskt ut igen av sig själv - vilket nog tyvärr i Oscars värld skulle kunna vara anledning nog att göra om det igen... Men vad ska man göra, det går ju inte att linda in honom i bomull för att skydda honom mot allt farligt heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0