22 dagar kvar!

Och ja, går det så går det...
...ikväll blev det iallafall 4,5 km innan fredagsmyset.
 
Dock springer jag helt plötsligt lite för fort (tacka Zingo för det ;-) !) just nu känner jag. Känns visserligen bra att jag lyckats öka tempot meeen jag måste klara hålla tempot också. 4,5 -5,5 km är en sak men 1 mil en annan.
 
De 2 senaste rundorna har jag legat strax över 9 km/h och i ärlighetens namn ska det nog inte gå så mycket fortare än kanske 8 km/h om jag ska orka runt...
 
Ikväll fick jag dessutom en ordentlig slutspurt... Troligtvis för att Zingo fick span på ett gäng rådjur ute på åkern - snacka om att benen gick som trumpinnar sista biten! Tur att man inte har så mycket publik utmed vägarna här...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0