Back to school!

Så var det dags även för mig, ledigheten är slut och jag har varit iväg och startat upp en ny kurs!
 
Detta kommer nog bli jättebra detta och det känns som om jag har en mycket spännande termin framför mig men samtidigt tuff då jag går från halvtid till heltid... Hmm, vi får väl se hur det blir och hur det kommer funka - blir ju en omställning även för barnen med mer tid på dagis som följd.
 
När jag var på en arbetsintervju för många år sedan fick jag frågan om jag kanske egentligen var mer intresserad av att organisera och planera framför att utföra själva arbetsuppgiften... Hmm, egentligen ganska elakt sagt och så är det absolut inte men ni som eventuellt känner mig från både grundskola och gymnasie kommer kanske ihåg min förkärlek till färgpennor, gem, mappar och register... ...och japp - sån är jag fortfarande! Kul tillbehör gör det hela så mycket roligare! Och visst är min nya kalender hur fin som helst?!
 
 
Men nu - iväg för att hämta hem barnen!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, jag är likadan - klart att man måste ha schyssta grejer för att kunna plugga!

2012-08-25 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0