Det tar på krafterna...

...att börja på dagis igen!
Eftermiddag i mammas knä igår, nästintill medvetslös...
 
Och imorse vid kvart över 7 i mammas säng (var annars?!). En riktig liten sömntuta med tanke på att han vanligtvis vaknar senast kl.6!
 
Gör nog lillkillen gott med en hemmadag nu, för idag är vi lediga! Eller lediga och lediga, sanning med modifikation då vi har en hel del att styra och ställa med men det blir iallafall inget dagis.
 
 
Och förutom att det är fredag så glädjer jag mig åt att skadorna efter gårdagseftermiddans hemska åskoväder inte blev så stora som jag först befarade (snarare sagt inga alls!). Torktumlaren som strejkade igår visade sig kunna åtgärdas med en ny propp och modemet samt squeezeboxen som jag hann att sörja en stund imorse fick nytt liv efter att jag satt tillbaka kontakterna i väggen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0