En ny sorts magi!

 
En del av er kanske känner till min passion för pannkakor...?! Mums säger jag bara, varma som kalla, med sylt eller utan det är sååååå gott! Dock inte det bästa man kan äta när man försöker följa viktväktarna...
 
Men nu har jag "hittat hem" och kan fixa pankisar även "viktväktardagar"...
 
Taaadaaaaa! Varför har jag aldrig testat detta tidigare?! Kesoplättar!
 
Hehe och som synes är det INTE bara jag som är galen i denna typ av mat...
Fast barnen och Patrik fick den vanliga varianten...
Klibbediklabbedi! Skönt när man kan sitta utomhus och äta.. ..inte minst för de klibbiga fingrarnas skull!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är helt enig med dig att pannkakor är ju bara så gott och här hemma tycker även barnen om det.

2012-08-12 @ 22:55:27
URL: http://taweret.blogg.se
Postat av: Anna Ringbom

Bananpannkakor (c:a 8 st)
2 bananer
1 dl crème fraiche
4 ägg
2 msk fiberhusk

Mosa bananerna, blanda allt och låt stå och svälla i 5 minuter. Stek på medelvärme några minuter. Stek gärna i kokosolja för en extra touch av gott. vill man festa till det(Ät dem helst med nutella och grädde för det var VÄLDIGT bra:)

Svar: Gott det lät! Hmm, undrar dock hur lämpligt det är med just nutella ;-)...?!
Elisabeth Andersson

2012-08-12 @ 23:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0