Full pott!

Båda barnen har avklarat 1:a dagisdagen med bravur! Nemas, problemas - båda sprang in och hade knappt tid att säga hejdå. Och när jag kom och hämtade pratade Oscar redan om morgondagen när han ska tillbaka igen och Rasmus tog inte ens notis om att jag dök upp på gården utan var fullt upptagen med att leka.
 
Inte för att jag trodde det skulle bli några större probelm emn man vet ju aldrig, de har dock varit lediga i 10(!) veckor och särskilt för Rasmus så är det väääääldigt länge. Men det bekom honom uppenbarligen inte det minsta, han hade t.o.m använt pottan där! *imponerad!*
 
Hmm, med andra ord ligger seperationsångesten från sommarlovet enbart på mig... Skönt att de trivs och härligt att se dem i full action bland kompisarna men ändå... Jag då?! ;-)
 
Dagens fyspass: Tur och retur till resp. dagis x 2 med vagn och ståbräda. Det blir bara totalt 4 km totalt men shit så tungt det är... Men, nästan mer meckigt att starta bilen för den korta biten så jag antar att det är fin motion...
 
Väl hemma i eftermiddag har vi mest tagit det lugnt. Eller ja, jag har försökt att få oss att ta det lugnt men det lyckades halvbra med barnen...
 
Go'natt, imorrn är det dags igen!
 
Man känner sig aldrig så osminkad som när man är just osminkad... Usch, idag har jag haft en riktig sunkdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0