Nu är det dags!

Eller som Oscar uttrycker det;
 
"- Ääääääntligen är mitt sommarlov slut och jag ska tillbaka till Blomman!"
 
Ha, ha skönt att han ser det så, ett bra betyg på att verksamheten fungerar och att han trivs framförallt!
Ryggsäckarna är packade, napparna är kokade - ordning å reda!
 
Vi har haft ett långt härligt lov tillsammans jag och barnen så det är med blandade känslor jag lämnar barnen idag. Kommer kännas helknasigt och tomt att inte ha dem runt mig 24/7 längre... Tur att det snart är helg igen!
 
Något jag dock hade hoppats på att hinna med denna sommar var att få Andersson den yngsta blöjfri. Tyvärr infann sig inte intresset hos unge herr'n i tillräcklig tid (och finns inte intresset är det ingen idé..) så riktigt i hamn hann vi inte...
Väldigt spännande detta med kalsonger...
 
...dock är vi absolut en bit på väg, och faktiskt funkar nätterna bäst! Blöjan har varit torr 3 nätter i rad nu för att sedan resultera i en bräddfull potta på morgonen! Duktig kille! Ska bli spännande att se om han tar sig tid att använda pottan nu på dagis eller om han glömmer bort det när han är där. Hur som helst, blir det blöja på ett tag till!
 
Nu - full fart för att "portionera ut" barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0