Ääääääntligen!

Senast var 30 januari i fjol (alltså nästan 1 helt år sedan!) och förra säsongen bjöd enbart på 7 ynka tillfällen (alla i januari) så man kan ju iallafall hoppas att denna säsong blir längre och att man får hålla sig skadefri...
 
Ikväll var det dags!
 
 
Runt, runt, runt på fotbollsplan... Såg nog ganska roligt ut men där är det tillräckligt med snö och underlaget är jämnt och bra. Synd bara att man tappar en del fart i "kurvorna" eftersom att banan inte blir så lång.
 
De första 20 minutrarna hade jag pannlampa men sen dog den batteritorskdöden! *Ooopps!* Men skam den som ger sig, månen lyste faktiskt tillräckligt så jag kunde fortsätta!
 
Underbart var det! Jag älskar verkligen skidåkning!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va längesedan jag kikade in här oss dig på bloggen! Vill önska er en god jul och ett gott nytt år, och tacka för det fina julkortet:-) kramar från oss alla till er alla:-) Linda

Svar: Tack detsamma! Och god fortsättning!
Elisabeth Andersson

2012-12-21 @ 12:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0