En trogen vän...

...i ur och skur!
Även när matte får för sig att testa en ny runda... ...snöstorm till trots!
Saken var den att jag planerat att gå till båtbryggan men insåg ganska snart när jag kom ut på vägen att det gick inte då landsvägen bara var plogad en bilbredd och lämnde ingen väggren att gå på. Haha, och detta efter att Patrik och jag suttit vid köksbordet och förundrat oss över allas statusuppdateringar på fejjan om all snö som kommit under natten för i vår trädgård syntes nästan ingenting... Uppenbarligen tryggt uppe på berget...
 
Men, men promenad blev det dock i bitvis ganska svårframkomlig terräng för mitt lokalsinne lämnar som bekant en hel del övrigt att önska vilket "knorren" på kartan också påminner om. Tätt, tätt och snö, snö. Men, men hem kom jag till slut... *ganska nöjd över det*
 
 
Note to self! Nya vägar bör provas ut under mer lämpliga väderförhållanden...
 
Och på tal om trogna vänner... Ni vet vilka ni är ♥, tack för att ni finns! Nu mer än någonsin...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0