Vinterbus

Vilken underbar decemberdag det har varit idag!
Klarblå himmel, vindstilla, -5 och strålande sol! Gissa om killarna inte var särskilt svårövertalade till pappas aktivitet ute på åkern...?!
Lycka är en klämdagsledig pappa!
 
Och för egen del har jag gjort det jag tycker mest om att göra så här års...
...åka skidor ♥!
 
Och faktiskt UTAN att ta tid och UTAN att fundera på hur långt utan bara varv på varv på varv med sällskap av skön musik och SOLSKEN! Som balsam för själen...
 
Och bäst att passa på, till helgen ska det tydligen bli regn, MYCKET regn...

Kommentarer
Postat av: Eva

Vilken mysdag!

Måste få fråga dig en gång till då min hjärna är trögare än trög ;) Vad tycker du om Abekos vinteroveraller? Håller dom värme och väta ute? Jag måste nämligen köpa ny overall till Alma då hennes börjar bli för liten och dom kostar ju inte mycket nu på rean. Annars är ju jag super nöjd med Didriksson men dom är ju dyr även på rean.

2012-12-28 @ 16:26:40
URL: http://taweret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0