Bekvämmat

Ja det fick det bli idag! Har precis plockat ut en ugnspannkaka ur ugnen som bara ska få svalna lite innan vi hugger in på den.



Barnen var ganska slitna när jag hämtade hem dem från dagis så på nåt sätt känns det som att "det som sitter i min hals" håller på att "flytta in" hos dem också :-(. Gör dem nog gott med en vilodag hemma imorgon, man kan ju alltid hoppas att de inte blir lika däckade som jag kännt (och fortfarande känner) mig...

 
Mammas lilla krigare! Men det klart, kanske inte så konstigt att han är trött med tanke på att han varit vaken sen kvart i 5 imorse!


Och Rasmus pratar med katten och katten i sin tur är nog ganska tacksam att det för en gång skull är glas mellan...

Nehä, dags att se om barnen är sugna på lite pannkaka då kanske!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0