Den som inga byxor har...

...han får gå med rumpan bar!

Och nu är det väl visserligen så att Oscar äger mer än 1 par byxor men FAVORITBYXORNA är just dessa gröna som nu blivit sönderslitna på ena knät.

Kasta tyckte jag, laga tyckte Oscar så så fick det bli!


Duger absolut till dagis! Och vad passar inte bättre än ett lejon på knät?!

...som det lilla lejon han är ;-)!



Och ska man nu hålla på att lappa och laga så varför inte av återvunnet materiel...


Haha, visste väl att jag förr eller senare skulle få användning för de där grilliga gardinerna som inte längre finns i "gardinform"... Oscar är helnöjd och det är huvudsaken!

Och nya maskinen gör fina sömmar....


Och den gamla maskinen har jag gett bort till en vän! Snacka om att jag jobbat hårt med "kretsloppstänk" idag :-) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0