Lycka

Lycka kan upplevas på många olika sätt och av många olika anledningar och det som gör mig lycklig just nu är detta,


Att  Oscar plötsligt bett om en smörgås (och ätit upp den och bett om mer!) efter att inte velat ha nåt att äta sen igår lunch...

Och ja när man är sjuk FÅR man äta och dricka i soffan samtidigt som man tittar på TV. Har sagt det förut och säger det igen - lääänge leve skinnsoffan! ;-)



Och så har även Rasmus anslutit till oss sjuklingar... Inte lika hög feber som jag haft och Oscar har men tillräckligt väldigt för att vara väldigt orkeslös. Än så länge är båda två duktiga på att få i sig vätska iallafall vilket är bra!

Som att det inte räcker med att hela familjen är sänkt och solen skiner från klarblåhimmel (4 plusgrader!) till ingen nytta så missar Oscar vattenlekskolan idag. Som tur är har han inte sagt nånting om det så lyckligtvis har han nog inte koll på att det är...

Men, men Toy Story på TV (för jag vet inte vilken gång i ordningen...) så går den här eftermiddagen också...


Kommentarer
Postat av: Maria

Som vanligt så gör jag som Bettan, nyser, hostar o gör av med mängder av snorfanor :)



Krya på er.

Pussar o kramar från din största beundrare.

2012-02-18 @ 18:28:02
URL: http://casadelknas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0